Rondal – eenvoudig service rapporten maken op locatie

Met een app service rapporten maken op een superjacht.

Rondal onderhoudt superjachten die zijn gebouwd door Royal Huisman. Hiervoor gaan service monteurs naar het jacht toe en inspecteren masten en lieren. Daarna worden de masten uit elkaar gehaald, krijgt elk onderdeel een onderhoudsbeurt en worden de masten weer opgebouwd.

Rondal wilde op een eenvoudige manier de service monteurs de mogelijkheid geven hun opdrachten te kunnen inzien en voortgang te kunnen vastleggen. Voor elke opdracht moet een inspectie en service rapport worden opgesteld, op een eenduidige manier en voorzien van foto’s en opmerkingen.

Appbakkers heeft voor Rondal een app met backend systeem ontwikkeld, waarmee op kantoor in Vollenhove de opdrachten klaar gezet kunnen worden die vervolgens in de app voor de service monteur beschikbaar komen. Ter plekke vult de servicemonteur alle gegevens in en voorziet het rapport van foto’s. Het rapport kan vervolgens automatisch in de backend worden gegenereerd. Hierdoor bespaart men op kantoor veel tijd en is het rapport direct  beschikbaar en kan (digitaal) worden gearchiveerd.

Lees meer over

Deel dit artikel

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen met onze nieuwsbrief.

Laatste nieuws

Nieuwste projecten

arrow-right arrow-down arrow-left cross search2 twitter2 facebook2 youtube2 instagram2 menu play2 mobile2 users3 signal user2 whatsapp22 envelope-o2 quotes-left