60 Second Story | Mirle Hilbers, Kaldi
03 juli 2017, 07.07 uur in Actueel
In de 60 Second Stories worden de ‘creatieve uitvinders’ en techneuten van AppBakkers geportretteerd. Krijg een exclusief kijkje in de keuken van ‘de Bakkers’!
Daarnaast zullen verschillende klanten centraal staan om hun verhaal te doen over hun bedrijf, hun missie en hoe AppBakkers hen geholpen heeft hun doelen te behalen. Vandaag vertelt Mirle Hilbers over haar werk bij Kaldi en de samenwerking met AppBakkers.
Mirle is communicatiespecialist bij Kaldi koffie & thee. Hier is ze werkzaam vanaf december 2016. Ze focust zich onder andere op Content Marketing, SEO Optimalisatie en Social Media. Ze heeft voor communicatie gekozen omdat communicatie voortdurend in ontwikkeling is, interactief en ontzettend veelzijdig. Mirle houdt van innovaties en afwisseling in haar werk.
Kaldi is een keten van koffie- en theespeciaalzaken. Met 28 vestigingen verspreid over geheel Nederland en 3 vestigingen in China is het één van de grootste aanbieders op het gebied van kwaliteitskoffie en -thee.
Kaldi is sinds 2000 actief op de markt aanwezig en heeft met haar modern ingerichte zaken een nieuwe koffie- en theebeleving in Nederland gebracht. Daar waar voorheen koffie en thee altijd in een traditionele, ambachtelijke omgeving werd verkocht, heeft Kaldi koffie & thee een nieuw elan gegeven door deze producten te plaatsen in een moderne, stijlvolle ambiance.
Meer lezen over de app en Kaldi? Klik dan hier….
Lees meer over
Deel dit artikel
Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen met onze nieuwsbrief.