Top 5 To Do List Apps (Advanced)

01 mei 2018, 01.05 uur in Blogs

De laatste van de serie! Wil je altijd apps die beter zijn de rest? Ga dan voor één van deze geavanceerde To-Do List applicaties!

Todoist


Todoist is een favoriet van vele To-Do list fans! Naast dat wat we in de normale applicaties zien, heeft deze app de geweldige functie: Slim Toevoegen. Op het moment dat je je taak bedenkt, kun je in natuurlijke spreektaal deze gelijk op de juiste plek ordenen, met een enkele zin. Bijvoorbeeld: “Lees morgen om 8 uur 30 pagina’s #boeken” zal een taak instellen voor morgen, om 8 uur in uw Boekenproject. Dit kan zowel gesproken als getypt. Herhaling kan precies op dezelfde manier. Wil je een taak om de zoveel dagen, of elke tweede zondag van de maand, typ/zeg dit er dan bij. Deze manier van ordenen geeft je de mogelijkheid zo min mogelijk bezig te zijn met de invoer van je taken, en zoveel mogelijk tijd te focussen op dat wat moet gebeuren.

Todoist voorziet daarnaast meer dan 60 populaire app integraties als Google Calendar en DropBox.

Als laatst heeft Todoist een analysefunctie waarin je je voortgang kan meten, voltooide taken per project kan zien en jezelf kan uitdagen door streaks vol te houden.

Nozbe


Nozbe vervangt je huidige communicatiemiddel binnen een project. Geen e-mails, CC’s en vergeten bijlagen meer. De focus bij deze app ligt op eenvoudige communicatie en taken doen in plaats van beheren. Nozbe laat je productiviteitsrapporten van jou en je team zien. Hierbij is je productiviteit meetbaar én kun je er een kleine competitie van maken binnen je team. Deze app is erg gemakkelijk te automatiseren: sla je processen en procedures op als project templates binnen Nozbe. Start een nieuw project wanneer een nieuwe instantie er klaar voor is. Je kunt jouw templates delen of je kunt nieuwe templates bemachtigen die gedeeld zijn door de Nozbe gemeenschap via Nozbe.how. E-mail integratie is ook aanwezig in deze app. E-mails zijn gemakkelijk bruikbaar te maken door middel van parameters en opmerkingen via e-mail.

Remember the Milk


Remember the milk is gefocust op het feit dat je niets meer vergeet. De meldingen van taken zijn bijvoorbeeld mogelijk via e-mail, sms, twitter en mobiele meldingen. Je lijsten zijn gemakkelijk te delen met anderen, zodat ze ten tweede sneller gedaan worden, en ten tweede niet door anderen vergeten worden. Hoe je je taken organiseert, is volledig aan jezelf: alles is mogelijk met prioriteiten, vervaldata, herhalingen, lijsten, labels en meer.

Omnifocus


Omnifocus laat je alles veranderen in een taak. Van locaties tot audioberichten. De app laat daarnaast taken aan je zien gebaseerd op de locatie waar je je op dat moment bevindt. Daarnaast is automatisering zo gebeurd. Omnifocus is perfect te gebruiken in combinatie met de desktopversie. Ideaal voor jezelf én voor teams.

Things 3


Things 3 is dé app voor elke ochtend bij de koffiebar. De afgelopen dagen heb je verschillende taken gedropt in de applicatie, in verschillende projecten en voor verschillende dagen. ’s Ochtends is het moment om je Today lijstje te maken en dit doe je heel gemakkelijk. Begin met een paar dingen die in je op komen voor vandaag en kies een paar taken van je lijsten, die je gemakkelijk sleept naar “Today”. Deze pagina is dan aangevuld met taken die je al een keer eerder hebt ingesteld voor desbetreffende dag, waarna dit lijstje de enige is die je nog maar nodigt hebt.

Klik hier om de 5 Basic To-Do List Applicaties te bekijken!

Klik hier om de 5 Medium To-Do List Applicaties te bekijken!

 

Lees meer over

Deel dit artikel

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen met onze nieuwsbrief.

Laatste nieuws

Nieuwste projecten

arrow-right arrow-down arrow-left cross search2 twitter2 facebook2 youtube2 instagram2 menu play2 mobile2 users3 signal user2 whatsapp22 envelope-o2 quotes-left